joi, 21 ianuarie 2010

De'ale Eurovisionului...

Emotiile cresc pe zi ce trece...incepe numaratoarea inversa...s-au validat 111 piese,din care 15 vor merge in finala...trebuie sa am un noroc fantastic sa trec!Am mare incredere in piesa mea...am zis-o si o sustin,insa mi-as dori sa fie juriul obiectiv,sa nu se mearga pe relatii de prietenie si altele...oare e posibil asa ceva la noi?
Din nou tribute M.J...Omg si mie mi-a placut muult dar se pare ca deja e muult prea mult...pana si la Eurovision...eu nu cred ca o sa aduca un mare plus pentru ca cei care l-au iubit,l-au iubit pt muzica lui si nu pt muzica in onoarea lui...in fine e parerea mea.
Uite ca Eurovision imi aduce si prieteni....si tare ma bucura lucrul acesta...poate in curand o colaborare cu unul din solistii care au inscris piesa...pana atunci shhh...secret:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu