joi, 14 ianuarie 2010

Sa nu uitam nicicand sa iubim...folclorul:)

Pauza de la invatat...ma delectez cu spectacolul aniversar in cinstea Mariei Dragomiroiu si o ascult pe draga doamna Mioara Velicu,asa imi place cum canta..ma uit des la O data-n viata pentru ca iubesc traditia,iubesc muzica populara,cea de calitate,nu cea difuzata pe etno,favorit sau ce-o mai fi.Imi plac Mioara Velicu,Sofia preferata mea dar asta pentru ca e de acasa..e chiar in parohie la tata,plus ca a fost prietena cu strabunica mea din America.Am invatat sa apreciez mai mult muzica populara acum ca am crescut,recunosc,bine ca si eu cantam cand eram mica...mi-aduc aminte ca la 7 ani eu am fost cea care i-am dat un buchet de flori Sofiei Vicoveanca cand a fost la Parhauti,satul unde am copilarit.
Ma uitam acu cateva saptamani la spectacolul aniversar al Ansamblului Ciprian Porumbescu si am depanat amintiri in timp ce dansau.Erau dansatori pe care ii tineam minte inca de cand eram mica,mi-a dat asa o stare...de nostalgie.Uneori mi-e dor de clipele alea cand eram copil,cand eram acasa,la Parhauti,cand totul era asa frumos si curat..uneori mi-as dori sa ma intorc in timp...dar cum nu se poate incerc sa-i pastrez pe toti in inima mea!
P.s poate am sa gasesc poze cu mine in costum national,promit sa postez

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu