duminică, 28 octombrie 2012

Curajul de a lupta..

Duminica dupa amiaza.In asteptarea unei plimbari de toamna prin padure si din cauza a unor dureri de spate care m-au tinut in pat tot weekendul,am decis sa ma uit la un film.Am tot cautat si nimic care sa imi placa.Pana am vazut trailerul unui film, adaptat dupa o carte scrisa de acelasi autor ca si "The notebook".Si cum "The notebook" este unul din filmele mele preferate am zis ca nici acesta nu poate fi rau.Si nu m-am inselat,de fapt a fost unul din filmele cele mai emotionante pe care le-am vazut in ultima vreme.Ca in rest,numai filme proaste si superficiale.

Un film despre sentimente adevarate,curate,despre curaj. Cati dintre noi mai au curaj sa lupte pentru persoana iubita?Pentru ceea ce vor cu adevarat?Pentru persoana pe care o vor langa ei.
Apar unele probe si gata te dai batut,cand de fapt trebuie sa ai curaj sa lupti pentru ceea ce vrei,ceea ce simti. Trebuie sa lupti ca sa fii fericit!
Asadar recomandarea zilei este clar filmul "The lucky one"

Un comentariu:

  1. Iubirea e cel mai egoist sentiment!Te face sa vrei totul doar pt tine!Si putini lupta pana la sfarsit cand vine vorba de pereche,putini iubesc cu adevarat,putini stiu ce inseamna dragostea.Cand o persoana reprezinta totul pt tine din toate punctele de vedere,si sentimentul e reciproc,nimeni si nimic nu poate destrama relatia,nimeni nu le schimba sentimentele.In 2 treci mai usor peste greu,in 2 viata are alt gust.Dar multi vad,putini cunosc,iar celorlalti le e frica,nu vor sa isi asume nici un risc,iar cel mai mare risc in viata e sa nu iti asumi nici un risc!Iar filmul e unul de colectie,printre care se mai numara,the notebook,sweet november,if only,a walk to remember sau ps:i love you.O colectie de filme din care am invatat multe,si care merita vazute

    RăspundețiȘtergere